Formalització de l'acord entre la consultora Pebrella ATF i la Fundació Assut

Un acord pel desenvolupament local i la divulgació del patrimoni de l’Horta i l’Albufera

dimecres, 7 de maig de 2014

La Fundació Assut i l'empresa Pebrella ATF Consultora han signat aquesta vesprada un acord de col·laboració per a dur a terme projectes de formació, difusió i investigació relacionats amb assumptes com el medi ambient, la posada en valor del patrimoni i el desenvolupament local. A grans trets, el que pretenen ambdues entitats a través d'aquest conveni és conjuminar esforços i establir sinergies als territoris d'actuació compartits; bàsicament, a tot el sistema de regadius tradicionals i marjals compresos a la plana litoral valenciana.

Mitjançant contractes amb entitats privades o administracions locals, regionals i estatals, la consultora Pebrella ATF es dedica des de 2008 a potenciar l'aprofitament dels recursos i de les possibilitats dels entorns on intervé, amb l'objectiu últim de generar desenvolupament socioeconòmic i millorar la qualitat de vida de la població.

En la formalització de l'acord, que ha tingut lloc a la Casa de la Demanà del Saler, han intervingut Xavier Delgado, administrador de l'empresa, i Vicent Sales, president de la Fundació Assut.