Biodiversitat // Projectes

La Fundació Assut té entre els seus objectius la preservació i conservació de la biodiversitat al nostre territori. Per aquest motiu es desenvolupen línies de treball dirigides a millorar l’estat de conservació de les espècies de fauna i flora pròpies d’aquests sistemes litorals.

El banc de palla d’arròs

El projecte del Banc de Palla d’Arròs, una iniciativa conjunta de diverses entitats i col·lectius, entre elles la Fundació Assut, respon a la cerca d’usos alternatius d’aquest subproducte agrícola, solucions per als problemes derivats d’una gestió poc sostenible com és la crema indiscriminada dels restolls o el seu abandó al camp.

Veure Projecte

Arròs i conservació d’aiguamolls

La Fundació Assut, junt amb la UPV, el Parc Natural de l’Albufera i SEO/BirdLife, organitza una jornada de formació sobre arrossars i conservació d’aiguamolls amb a l’objectiu de donar a conèixer la vinculació que mantenen els arrossars amb la protecció i el manteniment d’aquestes zones humides.

Veure Projecte