Investigació // Projectes

Amb el suport d’institucions acadèmiques com la Universitat Politècnica de València, la Fundació Assut col·labora en el desenvolupament de treballs i línies d’investigació relacionades amb el patrimoni natural i cultural del nostre territori i també amb l’ús i aprofitament sostenible dels seus recursos.

Dones africanes a l’Horta

L’objectiu d’aquest projecte és ajudar a l’Associació de Dones Africanes de Paterna en l’enfortiment de les seues capacitats a través de l’activitat agrícola, promoure la relació amb el seu entorn, i provocar la seua inclusió mitjançant processos de comunicació i transmissió intercultural.

Veure Projecte

Artxiviu de l’Horta

Els protagonistes de la història agrària de l’Horta de València desapareixen i, amb ells, els seus records i experiències. Aquesta memòria i aquest formidable cabal de sabers, indispensable per a entendre aquests paisatges culturals de l’aigua, és l’objecte d’Artxiviu de l’Horta.

Veure Projecte