En la Trilladora del Tocaio (El Palmar), empezamos una serie de actividades bajo el título de ‘La visita del mes’. Una vez al mes, os convocaremos para una excursión, una actividad voluntariado o lo que surja. Se trata de que vayamos poco a poco descubriendo los valores naturales, culturales y paisajísticos de L’Albufera.

Para comenzar, nos vamos de pesca. El próximo sábado, 9 de noviembre, saldremos en barca con Boro, uno de los pescadores de El Palmar, a calar las redes y revisar los mornells. Quedaremos a las 9:30 h. en la Trilladora del Tocaio y pasaremos la mañana con Boro y otros pescadores del pueblo, hablando con ellos y conociendo sus tradiciones centenarias. Traed almuerzo y gorro. Nosotros pondremos la bebida.

Para apuntaros a la excursión, podéis hacerlo aquí mismo o poniéndoos en contacto con María Gimeno: 693 544 747 o mgimeno@fundacioassut.org . La visita nos costará 5 euros a los adultos y tres a los niños.

A la Trilladora del Tocaio (El Palmar), comencem una sèrie d’activitats sota el títol de ‘La visita del mes’. Una vegada al mes, us convocarem per a una excursió, una activitat voluntariat o el que sorgisca. Es tracta que anem a poc a poc descobrint els valors naturals, culturals i paisatgístics de l’Albufera.

Per a començar, ens anem de pesca. Dissabte que ve, 9 de novembre, eixirem amb barca amb Boro, un dels pescadors del Palmar, a calar les xarxes i revisar els mornells. Quedarem a les 9:30 h. a la Trilladora del Tocaio i passarem el matí amb Boro i altres pescadors del poble, parlant amb ells i coneixent les seues tradicions centenàries. Porteu esmorzar i gorra. Nosaltres posarem la beguda.

Per a apuntar-vos a l’excursió, podeu fer-ho ací mateix o posant-vos en contacte amb María Gimeno: 693 544 747 o mgimeno@fundacioassut.org. La visita ens costarà 5 euros als adults i 3 als xiquets.