Convocatòries

Vols participar…?

Anem de pesquera

dimarts, 5 de novembre de 2013 – dissabte, 9 de novembre de 2013

A la Trilladora del Tocaio (El Palmar), comencem una sèrie d'activitats sota el títol de 'La visita del mes'. Una vegada al mes, us convocarem per a una excursió, una activitat voluntariat o el que sorgisca. Es tracta que anem a poc a poc descobrint els valors naturals, culturals i paisatgístics de l'Albufera.

Per a començar, ens anem de pesca. Dissabte que ve, 9 de novembre, eixirem amb barca amb Boro, un dels pescadors del Palmar, a calar les xarxes i revisar els mornells. Quedarem a les 9:30 h. a la Trilladora del Tocaio i passarem el matí amb Boro i altres pescadors del poble, parlant amb ells i coneixent les seues tradicions centenàries. Porteu esmorzar i gorra. Nosaltres posarem la beguda.

Per a apuntar-vos a l'excursió, podeu fer-ho ací mateix o posant-vos en contacte amb María Gimeno: 693 544 747 o mgimeno@fundacioassut.org. La visita ens costarà 5 euros als adults i 3 als xiquets.

La Trilladora del Tocaio

La Trilladora del Tocaio (El Palmar, València) és un projecte de recuperació d’un vell edifici com a centre de propagació de vida, paisatge i cultura: l’aiguamoll, la marjal, l’Horta, l’Albufera de València…