Un grupo de técnicos vinculados a L’Albufera, pertenecientes a organizaciones como el propio Parc Natural de l’Albufera, la Fundación Global Nature y la Fundació Assut, han estado la semana pasada en Hungría para visitar el lago Balatón y conocer la apuesta por la sostenibilidad de diversas explotaciones agrícolas, turísticas y pesqueras.

La iniciativa forma parte del proyecto Leonardo “Learning for Lakes”, que coordina la Fundación Global Nature. El proyecto, que cuenta con la participación de lagos de Reino Unido, Polonia y Alemania, tiene por objetivo intercambiar experiencias sobre la gestión de lagos y humedales.

El coordinador, Antonio Guillem, ha insistido en “el interés de la organización por ampliar el proyecto para que agentes gubernamentales y gestores de espacios naturales valencianos puedan beneficiarse de este aprendizaje y ponerlo en práctica en sus zonas de actuación.”

Un grup de tècnics vinculats a l’Albufera, pertanyents a organitzacions com el propi Parc Natural de l’Albufera, la Fundació Global Nature i la Fundació Assut, han estat la setmana passada a Hongria per a visitar el llac Balaton i conèixer l’aposta per la sostenibilitat de diverses explotacions agrícoles, turístiques i pesqueres.

La iniciativa forma part del projecte Leonardo “Learning for Lakes”, que coordina la Fundació Global Nature. El projecte, que compta amb la participació de llacs de Regne Unit, Polònia i Alemanya, té per objectiu intercanviar experiències sobre la gestió de llacs i aiguamolls.

El coordinador, Antonio Guillem, ha insistit en “l’interès de l’organització per ampliar el projecte perquè agents governamentals i gestors d’espais naturals valencians puguen beneficiar-se d’aquest aprenentatge i posar-ho en pràctica en les seues zones d’actuació.”