El fin de semana de los días 5 y 6 de octubre, celebramos en L’Albufera el Día Mundial de las Aves. Lo hacemos conjuntamente con SEO/BirdLife y Acció Ecologista Agró. Por lo que respecta a la Fundació Assut, el sábado por la tarde (de 17 a 20 h.) daremos una charla en La Trilladora del Tocaio de El Palmar (L’Albufera: aves y arrozales) y después daremos una vuelta en carro y bicicleta por los arrozales de L’Estell en busca de las aves del marjal.

Si quieres venir, tienes que confirmar asistencia enviando un correo a valencia@seo.org o llamando al 689 400 294.

El cap de semana dels dies 5 i 6 d’octubre, celebrem a l’Albufera el Dia Mundial de les Aus. Ho fem conjuntament amb SEO/BirdLife i Acció Ecologista Agró. Pel que fa a la Fundació Assut, dissabte de vesprada (de 17 a 20 h.) farem una xarrada a La Trilladora del Tocaio del Palmar (L’Albufera: aus i arrossars) i després donarem una volta en carro i bicicleta pels arrossars de l’Estell en busca de les aus de la marjal.

Si vols vindre, has de confirmar assistència enviant un correu a valencia@seo.org o telefonant al 689 400 294.