Córrer, com caminar o anar amb bicicleta, és una bona manera de descobrir el territori i fer paisatge. Ahir, es va presentar a El Corte Inglés de l’Avinguda de França el III Circuit Solidari Parc Natural de l’Albufera, amb la Fundació Assut i la divulgació i conservació del paisatge albuferenc com a objectius directes de la seua solidaritat.

El Circuit Solidari integra onze curses populars que se celebraran entre abril i octubre a sengles llocs de l’Albufera. Segons els organitzadors, “el circuit pretén conjuminar esport, solidaritat i medi ambient, una combinació que s’ha convertit en un impuls motivador per a milers de persones”. Un euro de cada inscripció anirà destinat a la Fundació Assut; concretament, al programa Cerca, que tracta d’acostar a la societat valenciana als paisatges de l’Albufera i l’Horta, divulgar aquestes realitats úniques i crear consciència sobre la necessitat de conservar-les.

La Fundació Assut estarà present en les diferents convocatòries per a donar a conèixer el programa Cerca i tractar de sumar nous suports al projecte, suports com el que brinda des de fa un any l’empresa de Catarroja Gracomsa Alimentària.

Les inscripcions han començat ja a les plantes d’esports d’El Corte Inglés de València i en CronoRunner, amb un preu promocional de 61 euros per a les 11 curses.

Calendari:

9 d’abril. III 10K Ciutat de Silla