Convocatòries

Vols participar…?

Comença el festival Amfibi

dilluns, 7 de juliol de 2014 – divendres, 11 de juliol de 2014

La Trilladora del Tocaio acull aquests dies, entre l'11 i el 19 de juliol, la primera part del Festival Amfibi 2014. Per a reservar lloc i sopar, si és el cas, cal cridar al Restaurant El Graner (96 162 02 75) o enviar un correu electrònic a info@fundacioassut.org.

VIERNES 11 DE JULIOL

21:30 h. • Temps d’Aigua: Temps d’aigua (2009) és un documental d'aproximació a les rutines i els ritmes quotidians d'una comunitat humana que viu a la marjal de l’Albufera, al barri del Tremolar. El director, Miquel Àngel Baixauli, i alguns dels seus protagonistes presentaran la pel·lícula i participaran en un col·loqui amb els assistents a la projecció. Entrepà i beguda, 6 euros.

DISSABTE 12 DE JULIOL

21:30 h. • Cants al lluent:Una vetllada de cants i dances tradicionals valencianes amb ‘cantaors’ d’estil, romancers, contadors de rondalles, grup de dances, músics i rapsodes vinguts de diversos llocs de la comarca de l’Horta: Manolita de la Fonteta, Isabel Cifre, Vicentica de Meliana, Joan de la Malva-rosa, Xavi i Miguel de Bétera, Carmen de Pinedo i altres. Sopar, 15 euros.

DIUMENGE 13 DE JULIOL

19:30 h. • Concert a dues bandes: Les bandes de la Societat Instructiva Musical del Palmar i de l’Agrupació Musical El Perelló protagonitzen un concert d’intercanvi organitzat per la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana. Entrada lliure sense reserva.

DISSABTE 19 DE JULIOL

21:30 h. • Saxos de marjal i horta: Un concert a càrrec de quatre saxofonistes de la pedania albuferenca de Castellar-l’Oliveral: José Llop, Luis Dasí, Agustín Velarte i Miguel Ángel Gimeno. Sopar, 15 euros.

La Trilladora del Tocaio

La Trilladora del Tocaio (El Palmar, València) és un projecte de recuperació d’un vell edifici com a centre de propagació de vida, paisatge i cultura: l’aiguamoll, la marjal, l’Horta, l’Albufera de València…