La col·laboració amb Gracomsa Alimentaria i el grup industrial Nuova Sesac mitjançant el programa de divulgació Cerca va a poc a poc fent camí. Ahir, en la seu de Caixaforum de Barcelona, aquesta entesa de treball conjunt va rebre dos dels premis de Responsabilitat Social que atorga cada any la Fundación Mundo Ciudad en el marc del Publifestival, Festival Internacional de Publicitat Social.

En concret, aquesta organització, que promou actuacions empresarials de caràcter estratègic dedicades a reconèixer i incentivar les accions de Responsabilitat Social Corporativa, va concedir a Nuova Sesac els premis al millor projecte responsable de gestió mediambiental i al millor projecte de RSC en el sector industrial, tots dos pel treball conjunt que aquest grup industrial i la Fundació Assut desenvolupen en el programa Cerca. Des de 2015, aquesta col·laboració, dedicada a divulgar els valors naturals i culturals de l’Albufera i l’Horta de València, ha aconseguit acostar la realitat d’aquests paisatges culturals a vora trenta mil persones, especialment escolars i estudiants.