La Fundació Assut acaba de abrir una nueva ventana para dar a conocer sus proyectos. Se trata de un canal de vídeos en la plataforma multimedia Vimeo. Para empezar, los vídeos subidos están relacionados con el proyecto web 2.0 sobre los Paisajes culturales de la Real Acequia de Moncada.

En el primero, el profesor Thomas F. Glick, historiador norteamericano, habla sobre la Casa Comuna de la Real Acequia de Moncada mientras asiste como invitado excepcional a la celebración de una junta de gobierno de esta comunidad de regantes. En otro de los vídeos, el propio Glick conversa con Vicent Sales, presidente de la Fundació Assut, sobre las singularidades del paisaje cultural de L’Horta de Valencia. Lo hacen desde la ventana de la torre de la casa palacio de los Boil, en Godella, junto el canal principal de la acequia.

Alejandro Roselló, síndico de aguas de esta misma institución, habla en otro de los vídeos sobre las maneras de regar tradicionales de la huerta de Museros. Y, por último, puede verse el trailer del documental Esperant l’aigua, un proyecto audiovisual producido por la Fundació Assut y dirigido por el realizador Miguel Ángel Baixauli, un documental sobre la cultura del agua y los usos agrarios tradicionales de L’Horta.

La Fundació Assut acaba d’obrir una nova finestra per a donar a conèixer els seus projectes. Es tracta d’un canal de vídeos en la plataforma multimèdia Vimeo. Per a començar, els vídeos pujats estan relacionats amb el projecte web 2.0 sobre els Paisatges culturals de la Reial Séquia de Montcada.

En el primer, el professor Thomas F. Glick, historiador nord-americà, parla sobre la Casa Comuna de la Reial Séquia de Montcada mentre assisteix com convidat excepcional a la celebració d’una junta de govern d’aquesta comunitat de regants. En un altre dels vídeos, el propi Glick conversa amb Vicent Sales, president de la Fundació Assut, sobre les singularitats del paisatge cultural de l’Horta de València. Ho fan des de la finestra de la torre de la casa palau dels Boil, a Godella, junt al canal principal de la séquia.

Alejandro Roselló, síndic d’aigües d’aquesta mateixa institució, parla en un altre dels vídeos sobre les maneres de regar tradicionals de l’horta de Museros. I, finalment, pot vore’s el tràiler del documental Esperant l’aigua, un projecte audiovisual produït per la Fundació Assut i dirigit pel realitzador Miquel Àngel Baixauli, un documental sobre la cultura de l’aigua i els usos agraris tradicionals de l’Horta.