Juan Juliá, rector de la Universidad Politécnica de Valencia, y Vicent Sales, presidente de la Fundació Assut, acaban de firmar un convenio de colaboración que tiene por objeto facilitar el intercambio de conocimientos y el desarrollo conjunto de programas de investigación y formación.

El acuerdo, que tiene una vigencia de dos años y es renovable, une a ambas instituciones en el ámbito de la conservación, la investigación y la promoción del patrimonio natural y cultural del territorio.

Juan Juliá, rector de la Universitat Politècnica de València, i Vicent Sales, president de la Fundació Assut acaben de signar un conveni de col·laboració que té per objecte facilitar l’intercanvi de coneixements i el desenvolupament conjunt de programes d’investigació i formació.

L’acord, que té una vigència de dos anys i és renovable, uneix a ambdues institucions en l’àmbit de la conservació, la investigació i la promoció del patrimoni natural i cultural del territori.