Presentem «L’Amfibi», el periòdic de l’Albufera

L’Oficina de Gestió Tècnica del Parc Natural de l’Albufera va acollir el passat 5 de juliol la presentació de «L’Amfibi», el periòdic de l’Albufera, un nou mitjà de comunicació, editat per la Fundació Assut, dedicat a donar a conèixer la realitat d’aquest aiguamoll d’importància internacional i fomentar el compromís en la seua recuperació i conservació.

Llegir més

Un projecte que reflexiona sobre el paisatge cultural de l’Horta

Dins del projecte «Mosaics territorials de la Reial Séquia de Montcada», un grup d’estudiants, professors i experts s’han trobat a l’Horta de València per conèixer i treballar al voltant d’aquests paisatges culturals de la terra i l’aigua, parant especial atenció a les estratègies per al seu desenvolupament sostenible.

Llegir més

Èxit en la cloenda del festival Amfibi

Vora tres-centes persones van omplir el pati exterior de la Casa Forestal del Saler per assistir a un espectacle on el ‘cantaor’ Carles Dénia, acompanyat pels músics de la Nova Rimaire, i Sílvia Ampolla van revisar els cançoners tradicionals de les riberes i marjals valencianes i de l’Ebre.

Aliances per l’Albufera en el Dia del Medi Ambient

Una jornada organitzada per la Fundació Assut i Gracomsa Alimentària posa de manifest la importància creixent de la col·laboració d’organitzacions civils i empreses en la conservació i la divulgació del medi ambient i el patrimoni cultural.