El próximo sábado, 31 de marzo, amigos y colaboradores de la Fundació Assut nos reuniremos por la mañana en L’Estell, una partida de arrozal situada muy cerca de El Palmar, en el Parc Natural de l’Albufera, para participar en una jornada de plantación de lirio amarillo en canales y acequias.

La iniciativa forma parte de un proyecto de adecuación de cauces que estamos llevando a cabo con el fin de recuperar la vegetación y la biodiversidad propias de estos ambientes palustres.

A su vez, el proyecto se enmarca dentro del acuerdo de custodia del territorio que la Fundació Assut mantiene con la Comunidad de Regantes de L’Estell i Rojas y que contempla la mejora de la calidad ambiental y paisajística de este entorno.

Junto a lirio amarillo, plantaremos alguna otra especie como el malvavisco y la masiega. Todas ellas, proporcionadas por la Conselleria de Infraestructuras, Territorio y Medio Ambiente a través del Centro de Investigación Piscícola de El Palmar.

Las plazas para participar en esta acción son limitadas. Los interesados podéis poneros en contacto con nosotros en el correo info@fundacioassut.org.

Dissabte que ve, 31 de març, amics i col·laboradors de la Fundació Assut ens reunirem de matí a L’Estell, una partida d’arrossar situada molt prop del Palmar, al Parc Natural de l’Albufera, per a participar en una jornada de plantació de lliri groc en canals i séquies.

La iniciativa forma part d’un projecte d’adequació de lleres que estem duent a terme amb la finalitat de recuperar la vegetació i la biodiversitat pròpies d’aquests ambients palustres.

El projecte s’emmarca dins de l’acord de custòdia del territori que la Fundació Assut manté amb la Comunitat de Regants de l’Estell i Rojas i que contempla la millora de la qualitat ambiental i paisatgística d’aquest entorn.

Junt amb el lliri groc, plantarem alguna altra espècie com ara la malva i la mansega. Totes elles, proporcionades per la Conselleria d’Infraestructures, Territori i Medi ambient a través del Centre d’Investigació Piscícola del Palmar.

Les places per a participar en aquesta acció són limitades. Els interessats podeu posar-vos en contacte amb nosaltres en el correu info@fundacioassut.org.