Convocatòries

Presentació d'Artxiviu de l'Horta a Campanar

Vols participar…?

Presentem Artxiviu a Campanar

dijous, 5 de novembre de 2015 – dimecres, 11 de novembre de 2015

Els protagonistes de la història agrària de l'Horta de València van fent-se vells sense que fins ara ningú no s'haja ocupat d'arreplegar, ordenar i divulgar els seus records i experiències.

Aquest formidable cabal de sabers, indispensable per a entendre els nostres paisatges culturals de l'aigua, és l'objecte d’Artxiviu de l'Horta, un projecte que indaga en aquesta memòria i aquesta realitat, i que pretén ser arxiu i vehicle de coneixement, conservació i creació.

Dimecres que ve, 11 de novembre, a les 18:30 hores, presentem Artxiviu al Centre d’Activitats de Majors de Campanar. Vorem el documental Juanito i Milagros, protagonitzat per una anciana parella d'aquest barri de l'Horta de València, i en acabar farem una picadeta.

Artxiviu de l’Horta

Els protagonistes de la història agrària de l’Horta de València desapareixen i, amb ells, els seus records i experiències. Aquesta memòria i aquest formidable cabal de sabers, indispensable per a entendre aquests paisatges culturals de l’aigua, és l’objecte d’Artxiviu de l’Horta.