Hortografies // Audiovisuals

Hortografies: I Mostra Documental de l'horta i el regadiu

Hortografies és una mostra audiovisual que té com a objecte donar a conéixer la realitat de l’horta i dels regadius tradicionals: els seus valors naturals i culturals, les pressions que amenacen de fer-los desaparéixer, les dificultats per a trobar alternatives per al seu viabilidad…

Aquest festival, organitzat per la Fundació Assut en colaboració amb el Centre d’Estudis de l’Horta Nord i la Universitat Politècnica de València, s’estructura és dos blocs de programació. En primer lloc, la secció “Home, horta i regadiu”, fora de concurs, que constituïx una mostra retrospectiva de pel·lícules documentals o de ficció que contemplen la realitat dels sistemes de regadiu tradicionals dins o fora de les nostres fronteres. El capítol a concurs premiat, “Hortografies”, esta format per una selecció de curtmetratges d’índole amateur, la temàtica de la qual gire entorn de la realitat del medi rural de la comarca valenciana de l’Horta, així com de qualsevol àmbit territorial de característiques semblants.

Descàrregues

Cartell