REC A MANTA (de Artxiviu de l’Horta) es una convocatoria abierta de archivos domésticos de L’Horta de Valencia. En la presentación de los vídeos que nos han llegado en los últimos meses, haremos un homenaje a los agricultores, hombres y mujeres, que nos han contado sus recuerdos y sus vivencias.

Además, tendremos como invitados a los miembros del colectivo Laboratorio Reversible, un grupo de vecinos de Poble Sec (Barcelona) interesados por el cine y las artes visuales con la intención compartida de implicarse en una práctica cultural contemporánea que enfatice su dimensión cotidiana.

CONVOCATORIA

Fecha: jueves 20 de octubre de 2016.

Hora: 19 h.

Lugar: Escola MEME (Benimaclet). C/ Poeta Ricard Sanmartí, 17. 46020 Valencia.

Entrada libre y gratuita hasta completar el aforo.

19.00 Bienvenida

19.15 Presentación de Laboratorio Reversible (Barcelona)

19.30 Proyección de veCINES

19.45 Presentación de REC A MANTA y colección de los archivos domésticos de Artxiviu de l’Horta

20.00 Proyección de la muestra de vídeos domésticos

20.30 Picoteo

REC A MANTA es un proyecto de Artxiviu de l’Horta. ARTXIVIU DE L’HORTA es un proyecto de Fundació Assut, la Universidad Politécnica de Valencia (varios departamentos) y un grupo de personas interesadas en rescatar la memoria de L’Horta de Valencia a través del audiovisual y otros medios. En la edición de REC A MANTA 2016, contamos con la financiación de la UPV, la subvención del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte y la colaboración de Cerveza Turia.

REC A MANTA (de Artxiviu de l’Horta) és una convocatòria oberta d’arxius domèstics de l’Horta de València. En la presentació dels vídeos que ens han arribat al llarg dels últims mesos, farem un homenatge als llauradors, homes i dones, que ens han contat els seus records i les seues vivències.

A més, tindrem com convidats als membres del col·lectiu Laboratori Reversible, un grup de veïns de Poble Sec (Barcelona) interessats pel cinema i les arts visuals amb la intenció compartida d’implicar-se en una pràctica cultural contemporània que emfatitze la seua dimensió quotidiana.

CONVOCATÒRIA

Data: dijous 20 d’octubre de 2016.

Hora: 19 h.

Lloc: Escola MEME (Benimaclet). C/ Poeta Ricard Sanmartí, 17. 46020 Valencia.

Entrada lliure i gratuïta fins complatar l’aforament.

19.00 Benvinguda

19.15 Presentació de Laboratori Reversible (Barcelona)

19.30 Projecció de veCINES

19.45 Presentació de REC A MANTA i la col·lecció dels arxius domèstics d’Artxiviu de l’Horta

20.00 Projecció de la mostra de vídeos domèsticos

20.30 Picadeta

REC A MANTA és un projecte d’Artxiviu de l’Horta. ARTXIVIU DE L’HORTA és un projecte de Fundació Assut, la Universidad Politécnica de València (diversos departaments) i un grup de persones interessades en rescatar la memòria de l’Horta de València mitjançant l’audiovisual i altres mitjans. En l’edició de REC A MANTA 2016, comptem amb el finançament de la UPV, la subvenció del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport i la col·laboració de Cerveza Turia.