Convocatòries

Vols participar…?

REC A MANTA: Presentació dels arxius domèstics 2016

dijous, 13 de octubre de 2016 – dijous, 20 de octubre de 2016

REC A MANTA (de Artxiviu de l'Horta) és una convocatòria oberta d'arxius domèstics de l'Horta de València. En la presentació dels vídeos que ens han arribat al llarg dels últims mesos, farem un homenatge als llauradors, homes i dones, que ens han contat els seus records i les seues vivències.

A més, tindrem com convidats als membres del col·lectiu Laboratori Reversible, un grup de veïns de Poble Sec (Barcelona) interessats pel cinema i les arts visuals amb la intenció compartida d'implicar-se en una pràctica cultural contemporània que emfatitze la seua dimensió quotidiana.

CONVOCATÒRIA

Data: dijous 20 d'octubre de 2016.

Hora: 19 h.

Lloc: Escola MEME (Benimaclet). C/ Poeta Ricard Sanmartí, 17. 46020 Valencia.

Entrada lliure i gratuïta fins complatar l'aforament.

19.00 Benvinguda

19.15 Presentació de Laboratori Reversible (Barcelona)

19.30 Projecció de veCINES

19.45 Presentació de REC A MANTA i la col·lecció dels arxius domèstics d'Artxiviu de l'Horta

20.00 Projecció de la mostra de vídeos domèsticos

20.30 Picadeta

-

REC A MANTA és un projecte d'Artxiviu de l'Horta. ARTXIVIU DE L'HORTA és un projecte de Fundació Assut, la Universidad Politécnica de València (diversos departaments) i un grup de persones interessades en rescatar la memòria de l'Horta de València mitjançant l'audiovisual i altres mitjans. En l'edició de REC A MANTA 2016, comptem amb el finançament de la UPV, la subvenció del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport i la col·laboració de Cerveza Turia.

Artxiviu de l’Horta

Els protagonistes de la història agrària de l’Horta de València desapareixen i, amb ells, els seus records i experiències. Aquesta memòria i aquest formidable cabal de sabers, indispensable per a entendre aquests paisatges culturals de l’aigua, és l’objecte d’Artxiviu de l’Horta.