Convocatòries

Vols participar…?

Visita al Delta de l’Ebre: Riet Vell i l’IRTA

dissabte, 2 de juny de 2012 – divendres, 8 de juny de 2012

El pròxim divendres, 8 de juny, anirem al Delta de l'Ebre a visitar l'IRTA (Institut d'Investigació de la Generalitat de Catalunya adscrit al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural) i a conèixer l'experiència de producció ecològica d'arròs al Riet Vell. Ens guiaran, respectivament, Maria del Mar Català i Juan Carlos Cirera.

L'excursió és gratuïta, oberta a tothom però dirigida principalment a llauradors arrossers, tècnics i estudiants, i està limitada a la disposició de places.

Els qui estigueu interessats a vindre, envieu-nos un correu a info@fundacioassut.org o seguiu els passos que s'indiquen en aquesta mateixa convocatòria. Tindreu resposta abans del dijous. L'eixida està prevista a les 8 h des de la Universitat Politècnica (escultura del bou d'Osborne). Dinarem al Delta i tornarem a València de vesprada.

Arròs i conservació d’aiguamolls

La Fundació Assut, junt amb la UPV, el Parc Natural de l’Albufera i SEO/BirdLife, organitza una jornada de formació sobre arrossars i conservació d’aiguamolls amb a l’objectiu de donar a conèixer la vinculació que mantenen els arrossars amb la protecció i el manteniment d’aquestes zones humides.