Convocatòries

Vols participar…?

Celebrem a l’Albufera el Dia Mundial de les Aus

dimarts, 1 de octubre de 2013 – dissabte, 5 de octubre de 2013

El cap de semana dels dies 5 i 6 d'octubre, celebrem a l'Albufera el Dia Mundial de les Aus. Ho fem conjuntament amb SEO/BirdLife i Acció Ecologista Agró. Pel que fa a la Fundació Assut, dissabte de vesprada (de 17 a 20 h.) farem una xarrada a La Trilladora del Tocaio del Palmar (L'Albufera: aus i arrossars) i després donarem una volta en carro i bicicleta pels arrossars de l'Estell en busca de les aus de la marjal.

Si vols vindre, has de confirmar assistència enviant un correu a valencia@seo.org o telefonant al 689 400 294.

El banc de palla d’arròs

El projecte del Banc de Palla d’Arròs, una iniciativa conjunta de diverses entitats i col·lectius, entre elles la Fundació Assut, respon a la cerca d’usos alternatius d’aquest subproducte agrícola, solucions per als problemes derivats d’una gestió poc sostenible com és la crema indiscriminada dels restolls o el seu abandó al camp.

La partida de l’Estell

Aquest projecte té com a objecte promoure la col·laboració amb els llauradors per tal de preservar els recursos naturals, culturals i paisatgístics d’aquest espai, així com treballar en una millor integració d’activitats com l’agricultura o la caça.

La Trilladora del Tocaio

La Trilladora del Tocaio (El Palmar, València) és un projecte de recuperació d’un vell edifici com a centre de propagació de vida, paisatge i cultura: l’aiguamoll, la marjal, l’Horta, l’Albufera de València…