Las entidades y asociaciones del parque natural se encuentran en un fin de semana cargado de actividades.

El Port de Silla acoge la II Fira de l’Albufera durante los próximos días 21, 22 y 23 de junio. En ella participan cerca de cincuenta entidades y colectivos unidos por el compromiso de gestionar, conservar y difundir los valores del parque natural.

La feria ocupará un espacio de tres mil metros cuadrados donde se ubicarán las carpas y tendrán lugar las actividades: debates, talleres, exposiciones, degustaciones, exhibición de vela latina y hasta una romería, la que el domingo se celebrará en honor de Sant Pere.

La II Fira de l’Albufera está organizada por la Xarxa d’Entitats de l’Albufera, que desarrolla su actividad entorno al humedal y el parque natural. La iniciativa cuenta con la colaboración del Ayuntamiento de Silla.

El objetivo de la II Fira de l’Albufera es, según sus promotores, “organizar un encuentro donde, a través de la participación ciudadana, podamos concienciar a la sociedad sobre la importancia de mantener comportamientos responsables y valorar la riqueza de este espacio natural, descubriendo sus costumbres, tradiciones, espacios y personas que viven muy de cerca L’Albufera.”

Les entitats i associacions del parc natural es troben en un cap de setmana carregat d’activitats.

El Port de Silla acull la II Fira de l’Albufera durant els pròxims dies 21, 22 i 23 de juny. En ella participen prop de cinquanta entitats i col·lectius units pel compromís de gestionar, conservar i difondre els valors del parc natural.

La fira ocuparà un espai de tres mil metres quadrats on se situaran les carpes i tindran lloc les activitats: debats, tallers, exposicions, degustacions, exhibició de vela llatina i fins i tot una romeria, la que el diumenge se celebrarà en honor de Sant Pere.

La II Fira de l’Albufera està organitzada per la Xarxa d’Entitats de l’Albufera, que desenvolupa la seua activitat entorn de l’aiguamoll i el parc natural. La iniciativa compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Silla.

L’objectiu de la II Fira de l’Albufera és, segons els seus promotors, “organitzar una trobada on, a través de la participació ciutadana, puguem conscienciar a la societat sobre la importància de mantenir comportaments responsables i valorar la riquesa d’aquest espai natural, descobrint els seus costums, tradicions, espais i persones que viuen molt de prop l’Albufera.”