El fin de semana del 30 de noviembre al 1 de diciembre tendrá lugar la 2ª Trobada Universitat de València-Instituts d’Estudis Comarcals organizada por el Vicerrectorado de Participación y Proyección Territorial y la Federación de Institutos del País Valenciano. Vicent Sales, en su doble condición de presidente del Centre d’Estudis de l’Horta Nord i la Fundació Assut, intervendrá el viernes 31 a las 13:30 h. en una mesa redonda sobre Medio ambiente y territorio.

Para asistir es conveniente inscribirse mediante este formulario.

Las jornadas tendrán lugar a Sala Joan Fuster de la Facultad de Geografía e Historia.

El cap de setmana del 30 de novembre a l’1 de desembre tindrà lloc la 2ª Trobada Universitat de València-Instituts d’Estudis Comarcals organitzada pel Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial i la Federació d’Instituts del País Valencià. Vicent Sales, en la seua doble condició de president del Centre d’Estudis de l’Horta Nord i de la Fundació Assut, hi intervindrà el divendres 31 a les 13:30 en una taula rodona sobre Medi Ambient i Territori.

Per assistir és convenient inscriure’s mitjançant aquest formulari.

Les jornades tindran lloc a la Sala Joan Fuster de la Facultat de Geografia i Història.