El hombre del saco que come arroz caldoso, el Iolflic que canta por la mañana, una Uña Negra que da miedo… Celebramos el Día del Libro con un espectáculo de Rosa y Manola Roig: fábulas, música y dibujos para grandes y pequeños; historias albufereñas de tradición oral y misterios de las tierras de marjal. Y, para acabar, taller infantil de pintura y manualidades.

La actividad está basada en el libro Animals de séquia (Edicions 96), con el que las hermanas Roig quieren reivindicar el interés patrimonial de toda la red de acequias ligadas al Júcar y L’Albufera (azudes, norias, partidores, molinos, casetas de motor…), parte fundamental del territorio y el carácter de las comarcas de La Ribera y L’Horta.

Sábado 25 de abril, 12 h. Actividad gratuita. Plazas limitadas. Colabora: Edicions 96. Lugar: La Trilladora del Tocaio (El Palmar). Información y reservas: cerca@fundacioassut.org | 693 544 747

L’home del sac que menja arròs caldós, el Iolflic que canta al matí, una Ungla Negra que fa por… Celebrem el Dia del Llibre amb un espectacle de Rosa i Manola Roig: rondalles, música i dibuixos per a grans i menuts; històries de tradició oral albuferenca i misteris de les terres de marjal. I, per acabar, taller infantil de dibuix i manualitats.

L’activitat està basada en el llibre Animals de séquia (Edicions 96), amb el qual les germanes Roig volen reivindicar l’interès patrimonial de tota la xarxa de séquies lligades al Xúquer i l’Albufera (assuts, sénies, partidors, molins, casetes de motor…), part fonamental del territori i el tarannà de les comarques de la Ribera i l’Horta.

Dissabte 25 d’abril, 12 h. Activitat gratuïta. Places limitades. Col·labora: Edicions 96. Lloc: La Trilladora del Tocaio (El Palmar). Informació i reserves: cerca@fundacioassut.org | 693 544 747