La Trilladora del Tocaio (El Palmar) acoge estos días, entre el 11 y el 19 de julio, la primera parte del Festival Amfibi 2014. Para reservar sitio y cena, en su caso, hay que llamar al Restaurant El Graner (96 162 02 75) o enviar un correo electrónico a info@fundacioassut.org.

VIERNES 11 DE JULIO

21:30 h. • Temps d’aigua: Temps d’aigua (2009) es un documental de aproximación a las rutinas y los ritmos cotidianos de una comunidad humana que vive en el marjal de L’Albufera, en el barrio de El Tremolar. El director, Miquel Àngel Baixauli, y algunos de sus protagonistas presentarán la película y participarán en un coloquio con los asistentes a la proyección.
Bocadillo y bebida, 6 euros.

SÁBADO 12 DE JULIO

21:30 h. • Cants al lluent: Una velada de cantos y danzas tradicionales valencianos con ‘cantaors d’estil’, romanceros, contadores de cuentos, grupo de danzas, músicos y rapsodas venidos de diversos lugares de la comarca de L’Horta: Manolita de la Fonteta, Isabel Cifre, Vicentica de Meliana, Joan de la Malva-rosa, Xavi y Miguel de Bétera, Carmen de Pinedo y otros. Cena, 15 euros.

DOMINGO 13 DE JULIO

19:30 h. • Concierto a dos bandas: Las bandas de la Societat Instructiva Musical del Palmar y de la Agrupació Musical El Perelló protagonizan un concierto de intercambio organizado por la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana.
Entrada libre sin reserva.

SÁBADO 19 DE JULIO

21:30 h. • Saxos de marjal i horta: Un concierto a cargo de cuatro saxofonistas de la pedanía albufereña de Castellar-L’Oliveral: José Llop, Luis Dasí, Agustín Velarte i Miguel Ángel Gimeno. Cena, 15 euros.

La Trilladora del Tocaio acull aquests dies, entre l’11 i el 19 de juliol, la primera part del Festival Amfibi 2014. Per a reservar lloc i sopar, si és el cas, cal cridar al Restaurant El Graner (96 162 02 75) o enviar un correu electrònic a info@fundacioassut.org.

VIERNES 11 DE JULIOL

21:30 h. • Temps d’Aigua: Temps d’aigua (2009) és un documental d’aproximació a les rutines i els ritmes quotidians d’una comunitat humana que viu a la marjal de l’Albufera, al barri del Tremolar. El director, Miquel Àngel Baixauli, i alguns dels seus protagonistes presentaran la pel·lícula i participaran en un col·loqui amb els assistents a la projecció.
Entrepà i beguda, 6 euros.

DISSABTE 12 DE JULIOL

21:30 h. • Cants al lluent:Una vetllada de cants i dances tradicionals valencianes amb ‘cantaors’ d’estil, romancers, contadors de rondalles, grup de dances, músics i rapsodes vinguts de diversos llocs de la comarca de l’Horta: Manolita de la Fonteta, Isabel Cifre, Vicentica de Meliana, Joan de la Malva-rosa, Xavi i Miguel de Bétera, Carmen de Pinedo i altres. Sopar, 15 euros.

DIUMENGE 13 DE JULIOL

19:30 h. • Concert a dues bandes: Les bandes de la Societat Instructiva Musical del Palmar i de l’Agrupació Musical El Perelló protagonitzen un concert d’intercanvi organitzat per la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana.
Entrada lliure sense reserva.

DISSABTE 19 DE JULIOL

21:30 h. • Saxos de marjal i horta: Un concert a càrrec de quatre saxofonistes de la pedania albuferenca de Castellar-l’Oliveral: José Llop, Luis Dasí, Agustín Velarte i Miguel Ángel Gimeno. Sopar, 15 euros.