Los últimos meses se están multiplicando iniciativas que están poniendo en valor la huerta agrícola y territorial. Por eso, diferentes colectivos y entidades invitamos a toda la ciudadanía al encuentro ‘Fem horta, fem comarca. Trobada d’iniciatives de l’Horta’. La razón del encuentro es conocer y debatir de primera mano qué se está haciendo en L’Horta de València y qué se puede seguir haciendo para su mejor futuro: agrario, socio-cultural, económico, laboral, ambiental.

Entre los colectivos convocantes están Per l’Horta, la Fundació Horta Sud, IVIFA, La Unió de Llauradors, la Cátedra Tierra Ciudadana, Avinença, l’Hort de Carme, Pactem Nord, el Col·lectiu Bòbila y la Fundació Assut.

El encuentro será el jueves 7 de junio, de 19 a 21:30, al C. P. Virgen María del Patrocinio (Forn Vell, s/n, Foios).

Els últims mesos s’estan multiplicant iniciatives que estan posant en valor l’horta agrícola i territorial. Per això, diferents col·lectius i entitats convidem tota la ciutadania a la trobada ‘Fem horta, fem comarca. Trobada d’iniciatives de l’Horta’. La raó de la trobada és conèixer i debatre de primera mà el que s’està fent a l’Horta de València i el que es pot seguir fent per al seu millor futur: agrari, soci-cultural, econòmic, laboral, ambiental.

Entre els col·lectius convocants hi ha Per l’Horta, la Fundació Horta Sud, IVIFA, La Unió de Llauradors, Càtedra Terra Ciutadana, Avinença, l’Hort de Carme, Pactem Nord, el Col·lectiu Bòbila i la Fundació Assut.

La trobada serà el dijous 7 de juny, de 19 a 21:30, al C. P. Mare de Déu del Patrocini (Forn Vell, s/n, Foios).