Nuestro proyecto audiovisual Esperant l’aigua, con el que queremos profundizar en los conocimientos y saberes de la gente de L’Horta, avanza poco a poco, dando nuevos pasos en esta tarea de recuperación de la memoria de un paisaje cultural único, tan cercano y tan desconocido a la vez.

El próximo jueves, 15 de enero, a las 19:30 horas, aprovechando el ofrecimiento que nos hace el Ayuntamiento de Godella, estrenaremos un nuevo trabajo: Poemes a l’Horta (2014), obra del cineasta Miquel Àngel Baixauli, colaborador de la Fundació Assut.

Esta película documental es el resultado de un taller participativo con personas vinculadas al entorno agrícola de Godella. A raíz de una lectura al aire libre de un poema de Vicent Andrés Estellés, se inicia una conversación improvisada entre los asistentes en la que, de manera casi involuntaria, empiezan a aflorar recuerdos, historias y formas de vida, prácticas y usos tradicionales que han quedado registrados en la memoria colectiva.

Cine Teatro Capitolio (Carrer Major, 83, Godella).
Jueves 15 de enero, 19:30 horas.

Entrada libre.

El nostre projecte audiovisual Esperant l’aigua, amb el qual volem aprofundir en els coneixements i sabers de la gent de l’Horta, avança a poc a poc, donant nous passos en esta tasca de recuperació de la memòria d’un paisatge cultural únic, tan proper i tan desconegut alhora.

Dijous que ve, 15 de gener, a les 19:30 hores, aprofitant l’oferiment que ens fa l’Ajuntament de Godella, estrenarem un nou treball: Poemes a l’Horta (2014), obra del cineasta Miquel Àngel Baixauli, col·laborador de la Fundació Assut.

Aquesta pel·lícula documental és el resultat d’un taller participatiu amb persones vinculades a l’entorn agrícola de Godella. Arran d’una lectura a l’aire lliure d’un poema de Vicent Andrés Estellés, s’inicia una conversa improvisada entre els assistents en la qual, de manera quasi involuntària, comencen a aflorar records, històries i formes de vida, pràctiques i usos tradicionals que han quedat registrats en la memòria col·lectiva.

Cinema Teatre Capitolio (Carrer Major, 83, Godella).
Dijous 15 de gener, 19:30 hores.

Entrada lliure.