Convocatòries

Torna “L’Albufera de les Aus”

El fin de semana del 6 al 8 de octubre, se celebra la segunda edición de “L’Albufera de les Aus”, certamen que quiere llamar la atención sobre la proyección del turismo ornitológico, la conveniencia y el placer de la observación de aves y la necesidad de conservar la biodiversidad a la Albufera y otros humedales y espacios naturales valencianos.El cap de setmana del 6 al 8 d’octubre, se celebra la segona edició de “L’Albufera de les Aus”, certamen que vol cridar l’atenció sobre la projecció del turisme ornitològic, la conveniència i el plaer de l’observació d’aus i la necessitat de conservar la biodiversitat a l’Albufera i altres aiguamolls i espais naturals valencians.

Amfibi en l’Any Blasco Ibáñez

La séptima edición del Amfibi, certamen de las culturas y los paisajes del agua organizado desde 2011 por la Fundació Assut, celebra este verano el 150 aniversario del nacimiento de Blasco Ibáñez. Destacan las proyecciones al aire libre de ‘La barraca’ (1945) y ‘Cañas y barro’ (1954).La setena edició de l’Amfibi, certamen de les cultures i els paisatges de l’aigua organitzat des de 2011 per la Fundació Assut, celebra aquest estiu el 150 aniversari del naixement de Blasco Ibáñez. Destaquen les projeccions a la fresca de ‘La barraca’ (1945) i ‘Cañas y barro’ (1954).

Joguets solidaris

Estas Navidades, la Fundació Assut colabora con Gracomsa Alimentaria en una campaña de recogida de juguetes que irán destinados a los niños del proyecto ‘Mujeres Africanas en l’Horta’.Aquest Nadal, la Fundació Assut col·labora amb Gracomsa Alimentària en una campanya de recollida de joguets que aniran destinats als xiquets del projecte ‘Dones Africanes a l’Horta’.

REC A MANTA: Presentació dels arxius domèstics 2016

El jueves 20 de octubre, proyectaremos en Benimaclet los vídeos que se han presentado a la convocatoria abierta de archivos domésticos de L’Horta de Valencia 2016, organizada por el gupo Artxiviu de l’Horta.Dijous 20 d’octubre, projectarem a Benimaclet els vídeos que s’han presentat a la convocatòria oberta d’arxius domèstics de l’Horta de València 2016, organitzada pel grup Artxiviu de l’Horta.

Festival Amfibi

Al llegar el otoño, vuelve el festival Amfibi. Este año, con cine, música y protagonismo de los marjales arroceros de L’Albufera de Valencia, el Delta del Ebro y las Marismas del Guadalquivir, y con la Casa Forestal de El Saler como escenario inédito.En arribar la tardor, torna el festival Amfibi. Enguany, amb cinema, música i protagonsime de les marjals arrosseres de l’Albufera de València, el Delta de l’Ebre i les Marismas del Guadalquivir, i amb la Casa Forestal del Saler com a escenari inèdit.

Oberta la convocatòria per a la primera edició del ‘Rec a Manta’

Artxiviu de l’Horta, proyecto colaborativo que pretende recuperar y conservar la memoria y el legado de conocimientos de la Huerta de Valencia a través del audiovisual y otros medios, abre la primera convocatoria de archivos domésticos de memoria oral de la Huerta y L’Albufera. El plazo de presentación de vídeos acaba el 30 de junio.Artxiviu de l’Horta, projecte col·laboratiu que pretén recuperar i conservar la memòria i el llegat de coneixements de l’Horta de València mitjançant l’audiovisual i altres mitjans, obri la primera convocatòria d’arxius domèstics de memòria oral de l’Horta i l’Albufera. El termini de presentació de vídeos acaba el 30 de juny.

Nova presentació: ‘Animals de séquia’ i el programa Cerca

El próximo martes, 22 de marzo, se presenta ‘Animals de séquia’ en Valencia, en la sede de Intersindical Valenciana, una propuesta didáctica sobre el territorio y la fantasía vinculada al programa de divulgación de la Fundación Assut: el Programa Cerca.Dimarts que ve, 22 de març, es presenta ‘Animals de séquia’ a València, a la seu d’Intersindical Valenciana, una proposta didàctica sobre el territori i la fantasia vinculada al programa de divulgació de la Fundació Assut: el Programa Cerca.

Artxiviu de l’Horta: Un taller audiovisual

Un taller de creación audiovisual donde conoceremos las herramientas básicas de grabación de vídeo y sonido, y dónde exploraremos técnicas de bajo coste para sacar el máximo rendimiento a nuestras producciones domésticas.Un taller de creació audiovisual on coneixerem les eines bàsiques d’enregistrament de vídeo i so, i on explorarem tècniques de baix cost per a traure el màxim rendiment a les nostres produccions domèstiques.