Arrossars de pas: Agricultors compromesos amb la biodiversitat en l’Albufera

Dos anys després de posar-se en marxa, el projecte «Arrossars de pas», emprès per la Fundació Assut amb el suport de l’empresa GA Alimentaria i el grup industrial Nuova Sesac, segueix avant en l’objectiu de millorar l’hàbitat per a l’alimentació i el descans de les aus migratòries que recalen en l’Albufera durant la major part del temps que dura la campanya de l’arròs.

Presentem «L’Amfibi», el periòdic de l’Albufera

L’Oficina de Gestió Tècnica del Parc Natural de l’Albufera va acollir el passat 5 de juliol la presentació de «L’Amfibi», el periòdic de l’Albufera, un nou mitjà de comunicació, editat per la Fundació Assut, dedicat a donar a conèixer la realitat d’aquest aiguamoll d’importància internacional i fomentar el compromís en la seua recuperació i conservació.

Un projecte que reflexiona sobre el paisatge cultural de l’Horta

Dins del projecte «Mosaics territorials de la Reial Séquia de Montcada», un grup d’estudiants, professors i experts s’han trobat a l’Horta de València per conèixer i treballar al voltant d’aquests paisatges culturals de la terra i l’aigua, parant especial atenció a les estratègies per al seu desenvolupament sostenible.