Arròs i biodiversitat al Tancat de l’Estell, una relació simbiòtica

El projecte del Tancat de l’Estell es consolida gràcies al suport de la Fundació Bancaixa i CaixaBank mitjançant la IV Convocatòria Mediambiental. Mitjançant un acord de custòdia del territori, la Comunitat de Regants de l’Estell i Rojas i la Fundació Assut treballen conjuntament des de 2011 orientades doblement cap al benefici de l’activitat agrícola i la millora del paisatge i la biodiversitat.

Nou impuls al projecte de custòdia del territori al Tancat de l’Estell

El projecte associat a l’acord de custòdia del territori que la Fundació Assut manté amb la Comunitat de Regants del Tancat de l’Estell des d’abril de 2011 ha rebut aquest any nou impuls gràcies a l’ajuda concedida per la Fundació Bancaixa i CaixaBank dins de la III Convocatòria Mediambiental, i al suport del Fòrum de Xarxes i Entitats de Custòdia del Territori (FRECT) amb la col·laboració d’Ecoembes.

Arrossars de pas: Agricultors compromesos amb la biodiversitat en l’Albufera

Dos anys després de posar-se en marxa, el projecte «Arrossars de pas», emprès per la Fundació Assut amb el suport de l’empresa GA Alimentaria i el grup industrial Nuova Sesac, segueix avant en l’objectiu de millorar l’hàbitat per a l’alimentació i el descans de les aus migratòries que recalen en l’Albufera durant la major part del temps que dura la campanya de l’arròs.

Presentem «L’Amfibi», el periòdic de l’Albufera

L’Oficina de Gestió Tècnica del Parc Natural de l’Albufera va acollir el passat 5 de juliol la presentació de «L’Amfibi», el periòdic de l’Albufera, un nou mitjà de comunicació, editat per la Fundació Assut, dedicat a donar a conèixer la realitat d’aquest aiguamoll d’importància internacional i fomentar el compromís en la seua recuperació i conservació.