El pasado 24 de abril, presentamos en Moncada la web Paisajes culturales en la Real Acequia de Moncada, justo al día siguiente de la celebración del 745 aniversario de la donación a regantes y agricultores de la titularidad de la acequia por el rey Jaume I en 1268. El acto es uno de los muchos previstos para difundir el proyecto en el ámbito de este tradicional sistema de huerta y regadío. La próxima presentación será el 17 de mayo, a las 19:30 h., en la Casa de Cultura de Massamagrell.

Vicent Sales, presidente de la Fundació Assut, e Ignasi Mangue, coordinador del proyecto, presentaron la web acompañados por el alcalde de Moncada, Juan José Medina; el concejal de Agricultura, José Vicente Cervera, y el sequier major de la RAM, Francisco Romeu. Al acabar la presentación, se proyectó el cortometraje Esperant l’aigua (2013), del documentalista Miquel Àngel Baixauli, colaborador de la Fundació Assut y responsable de algunos de los audiovisuales que están incorporándose paulatinamente a esta plataforma multimedia.

El passat 24 d’abril, vam presentar a Montcada la web Paisatges culturals en la Reial Séquia de Montcada, just l’endemà de la celebració del 745 aniversari de la donació a regants i agricultors de la titularitat de la sèquia pel rei Jaume I en 1268. L’acte és un dels molts previstos per a difondre el projecte en l’àmbit d’aquest tradicional sistema d’horta i regadiu. La pròxima presentació serà el 17 de maig, a les 19:30 h., en la Casa de Cultura de Massamagrell.

Vicent Sales, president de la Fundació Assut, i Ignasi Mangue, coordinador del projecte, van presentar la web acompanyats per l’alcalde de Montcada, Juan José Medina, el regidor d’Agricultura, José Vicente Cervera, i el sequier major de la RSM, Francisco Romeu. En acabar la presentació, es va projectar el curtmetratge Esperant l’aigua (2013), del documentalista Miquel Àngel Baixauli, col·laborador de la Fundació Assut i responsable d’alguns dels audiovisuals que estan incorporant-se gradualment a aquesta plataforma multimèdia.