Convocatòries

Fem horta, fem comarca

Vols participar…?

Fem horta, fem comarca. Trobada d’iniciatives de l’Horta

dimarts, 5 de juny de 2012 – dijous, 7 de juny de 2012

Els últims mesos s’estan multiplicant iniciatives que estan posant en valor l’horta agrícola i territorial. Per això, diferents col·lectius i entitats convidem tota la ciutadania a la trobada ‘Fem horta, fem comarca. Trobada d'iniciatives de l'Horta’. La raó de la trobada és conèixer i debatre de primera mà el que s’està fent a l’Horta de València i el que es pot seguir fent per al seu millor futur: agrari, soci-cultural, econòmic, laboral, ambiental.

Entre els col·lectius convocants hi ha Per l'Horta, la Fundació Horta Sud, IVIFA, La Unió de Llauradors, Càtedra Terra Ciutadana, Avinença, l'Hort de Carme, Pactem Nord, el Col·lectiu Bòbila i la Fundació Assut.

La trobada serà el dijous 7 de juny, de 19 a 21:30, al C. P. Mare de Déu del Patrocini (Forn Vell, s/n, Foios).

Arròs i conservació d’aiguamolls

La Fundació Assut, junt amb la UPV, el Parc Natural de l’Albufera i SEO/BirdLife, organitza una jornada de formació sobre arrossars i conservació d’aiguamolls amb a l’objectiu de donar a conèixer la vinculació que mantenen els arrossars amb la protecció i el manteniment d’aquestes zones humides.