Exposició: 150 anys de l’IVIA

En la Fundació Assut, hem col·laborat amb l’Institut Valencià d’Investigacions Agràries (IVIA) en la realització d’una exposició —continguts, disseny i instal·lació— sobre la història d’aquesta institució, que ha celebrat en 2018 els 150 anys transcorreguts des de la creació del Jardí Provincial d’Aclimatació als Jardins del Real de València.

Des del seu origen en 1868, l’objectiu de l’IVIA i de les entitats que l’han precedit ha sigut prestar un servei públic a la societat valenciana, fent front als problemes del sector agrari a través de la generació de nous coneixements, l’experimentació i la innovació, sempre amb la mirada posada en la transferència de resultats i la seua aplicació pràctica a l’agricultura.

Passat, present i futur de l’Institut Valencià d’Investigacions Agràries

L’exposició repassa la història de l’IVIA i els seus organismes precursors, tracta de posar en valor tot allò assolit i il·lustra també sobre els nous problemes que afecten l’agricultura i el medi ambient i sobre els projectes que aquesta institució està duent a terme per a afrontar-los.

Skills

10 desembre, 2018